GAZDASÁGI ELŐNYÖK

GYORSABB NAPLÓZÁS

AKÁR 80%-KAL KEVESEBB ADMINISZTRÁCIÓS IDő

HACCP naplózással töltött idejét nagyságrendekkel, akár 80%-kal is csökkentheti. Gyors naplózásra fejlesztett funkciógombnak köszönhetően egyetlen kattintással adminisztrálhatja naplóit.

KEVESEBB NAPLÓ, KEVESEBB ADMINISZTRÁCIÓ

Rendszerünk támogatja az egymással összefüggő naplók logikai összevonását, integrálását. Ezáltal kevesebb naplót kell Önnek töltenie.

OLCSÓBB NAPLÓZÁS

SPÓROLJON IDőT, MUNKABÉRT AZ ADMINISZTRÁCIÓN

eonir rendszer használatával időt szabadít fel és munkabért takarít meg. Kalkulátorunk segítségével kiszámolhatja hozzávetőlegesen a havi megtakarítását.

NINCS TÖBB NYOMTATÁS

SZÁMOLJA KI MENNYIT SPÓROLHAT!

9,000 Ft

FUNKCIONÁLIS ELŐNYÖK

TEGYE MINDEN EDDIGINÉL HATÉKONYABBÁ HACCP RENDSZERÉT

A RENDSZER ELLENŐRZI:
a kitöltött naplók megfelelőségét
értesít hiányosságok esetén
felügyeli az esetleges elmaradt naplózást

A RENDSZER MEGJELENÍTI:
határértékeket
eljárási protokollt észlelt hibák esetén

EGYSZERŰ ÁTÁLLÁS

EGYSZERŰ KEZELHETŐSÉG, KÖZÉRTHETő FELÜLET

A program fejlesztése során különös gondot fordítottunk a felhasználói felület egyszerűsítésére.
Előtérbe helyeztük azon felhasználóinkat, akik kevésbé jártasak a számítógépes rendszerek kezelésében. Számukra is közérthető és egyszerűen elsajátítható rendszert alkottunk meg.

ELŐKÉSZÍTETT HACCP SABLON NAPLÓK

Előre feltöltött HACCP naplók sorát találja meg rendszerünkben, így Önnek nincs más dolga, mint kiválasztani az Ön által is használtakat.

BIZTONSÁGRA TERVEZVE

FÉNYKÉPES NAPLÓZÁS

Beállíthatja a kritikus ellenőrzési pontokon a fénykép készítési kötelezettséget. Bármely pont mellé előírhatja, legyen szó akár hőmérséklet, akár helyiség tisztaságának ellenőrzéséről. Ezzel biztosíthatja, hogy egységében tényleg elvégezzék és ne csak adminisztálják az ellenőrzést.

ÖNELLENŐRZÉSI FUNKCIÓ

Nincs többé hiányosan kitöltött napló. Önellenőrzési funkciónak köszönhetően a rendszer hiányos naplózás esetén figyelmeztet és nem engedi lezárni a naplót.

KIÉRTÉKELHETŐ NAPLÓK

HIBAFELTÁRÁS, DÖNTÉSTÁMOGATÁS

A digitális rendszer további előnye a nyomtatvány alapúval szemben az adatok gyors kiértékelhetősége. Az eHACCP naplózási rendszerben rögzített adatok lekérdezhetőek, szűrhetőek. A kimutatások segítik a szükséges és megfelelő intézkedések meghozásában.

ADATOK MEGOSZTHATÓSÁGA, HOZZÁFÉRHETŐSÉGE

Online platformnak köszönhetően az adatok bárhonnan, bármikor lekérdezhetőek. A naplózási tevékenység eredményét az előre beállított személyek e-mailen keresztül automatikusan megkapják.

KÉNYELMI ELŐNYÖK

OFFLINE MÓD

APPLIKÁCIÓ

Az eHACCP rendszerre lefejelesztett applikáció (android) segítségével internet hozzáférés nélkül, mobil eszközökön is elvégezheti ellenőrzéseit. A táblagép, vagy mobiltelefon nyújtotta “kézenfekvő” kényelmi előnyöket kihasználva vezetheti naplóit.

DŐLJÖN HÁTRA

NINCS PAPÍR PAKSAMÉTA

eHACCP rendszerben elvégzett ellenőrzések adatait letároljuk és a jogszabályban előírt ideig megőrizzük. Így Önnek nem kell a megőrzésre szánt, egyre gyülemlő papír paksamétákat kerülgetni.

KERESÉS AZ ADATOKBAN

RENDSZEREZETT ADATOK

Naplózásait kényelmesen nyomonkövetheti. Rendszerezetten, szőrhetően kerülnek letárolásra. Így néhány klikkeléssel előhívhatja keresett, archívált naplóit.