GAZDASÁGI ELŐNYÖK
GYORSABB NAPLÓZÁS
AKÁR 80%-KAL KEVESEBB ADMINISZTRÁCIÓS IDő
HACCP naplózással töltött idejét nagyságrendekkel, akár 80%-kal is csökkentheti. Gyors naplózásra fejlesztett funkciógombnak köszönhetően egyetlen kattintással adminisztrálhatja naplóit.
KEVESEBB NAPLÓ, KEVESEBB ADMINISZTRÁCIÓ
Rendszerünk támogatja az egymással összefüggő naplók logikai összevonását, integrálását. Ezáltal kevesebb naplót kell Önnek töltenie.
OLCSÓBB NAPLÓZÁS
SPÓROLJON IDőT, MUNKABÉRT AZ ADMINISZTRÁCIÓN
eonir rendszer használatával időt szabadít fel és munkabért takarít meg. Kalkulátorunk segítségével kiszámolhatja hozzávetőlegesen a havi megtakarítását.
NINCS TÖBB NYOMTATÁS
SZÁMOLJA KI MENNYIT SPÓROLHAT!
FUNKCIONÁLIS ELŐNYÖK
A RENDSZER ELLENŐRZI:
A RENDSZER MEGJELENÍTI:
EGYSZERŰ ÁTÁLLÁS
EGYSZERŰ KEZELHETŐSÉG, KÖZÉRTHETő FELÜLET
A program fejlesztése során különös gondot fordítottunk a felhasználói felület egyszerűsítésére.
Előtérbe helyeztük azon felhasználóinkat, akik kevésbé jártasak a számítógépes rendszerek kezelésében. Számukra is közérthető és egyszerűen elsajátítható rendszert alkottunk meg.
ELŐKÉSZÍTETT HACCP SABLON NAPLÓK
Előre feltöltött HACCP naplók sorát találja meg rendszerünkben, így Önnek nincs más dolga, mint kiválasztani az Ön által is használtakat.
BIZTONSÁGRA TERVEZVE
FÉNYKÉPES NAPLÓZÁS
Beállíthatja a kritikus ellenőrzési pontokon a fénykép készítési kötelezettséget. Bármely pont mellé előírhatja, legyen szó akár hőmérséklet, akár helyiség tisztaságának ellenőrzéséről. Ezzel biztosíthatja, hogy egységében tényleg elvégezzék és ne csak adminisztálják az ellenőrzést.
ÖNELLENŐRZÉSI FUNKCIÓ
Nincs többé hiányosan kitöltött napló. Önellenőrzési funkciónak köszönhetően a rendszer hiányos naplózás esetén figyelmeztet és nem engedi lezárni a naplót.
KIÉRTÉKELHETŐ NAPLÓK
HIBAFELTÁRÁS, DÖNTÉSTÁMOGATÁS
A digitális rendszer további előnye a nyomtatvány alapúval szemben az adatok gyors kiértékelhetősége. Az eHACCP naplózási rendszerben rögzített adatok lekérdezhetőek, szűrhetőek. A kimutatások segítik a szükséges és megfelelő intézkedések meghozásában.
ADATOK MEGOSZTHATÓSÁGA, HOZZÁFÉRHETŐSÉGE
Online platformnak köszönhetően az adatok bárhonnan, bármikor lekérdezhetőek. A naplózási tevékenység eredményét az előre beállított személyek e-mailen keresztül automatikusan megkapják.
KÉNYELMI ELŐNYÖK
OFFLINE MÓD
APPLIKÁCIÓ
Az eHACCP rendszerre lefejelesztett applikáció (android) segítségével internet hozzáférés nélkül, mobil eszközökön is elvégezheti ellenőrzéseit. A táblagép, vagy mobiltelefon nyújtotta “kézenfekvő” kényelmi előnyöket kihasználva vezetheti naplóit.
DŐLJÖN HÁTRA
NINCS PAPÍR PAKSAMÉTA
eHACCP rendszerben elvégzett ellenőrzések adatait letároljuk és a jogszabályban előírt ideig megőrizzük. Így Önnek nem kell a megőrzésre szánt, egyre gyülemlő papír paksamétákat kerülgetni.
KERESÉS AZ ADATOKBAN
RENDSZEREZETT ADATOK
Naplózásait kényelmesen nyomonkövetheti. Rendszerezetten, szőrhetően kerülnek letárolásra. Így néhány klikkeléssel előhívhatja keresett, archívált naplóit.